Search
Close this search box.

Almaseasia

فهرست محتوا

راه حل هایی برای دوربین مداربسته فروشگاه ها

هوش تجاری و تاثیر دوربین مداربسته برای فروشگاه ها و ارتباط مستقیم بر مدیریت و پتانسیل کسب و کار درون فروشگاهی شما دارد و برای سرویس دهی به نیاز مشتریان و ارائه خدمات بهتر حائز اهمیت است. بعنوان مثال زمانی که در یک فروشگاه مشتریان در یک قسمت معطل میشوند یا ازدحام به وجود می آید؛ میتوان از کمک پرسنل دیگر فروش بهره گرفت و خدمات بهتری به مشتری ارائه کرد.

یا در بسیاری از مواقع برای جلوگیری از سرقت، داشتن یک سیستم دوربین مداربسته برای فروشگاه بسیار مهم است. حتی میتوان با استفاده از آنالیز تصاویر در موتردی مثل پرسه زنی دز جلوی فروشگاه، مدیر فروشگاه را از خطرات احتمالی باخبر ساخت. البته بسته به نوع فعالیت انتخاب دوربین ها متفاوت میشود. بعنوان مثال در یک فروشگاه عرضه طلا و جواهر یا در فروشگاه های دیگر در فسمت پیشخوان صندوق موارد متفاوتی مهم است مثل تشخیص چهره یا شناسایی اسکناس و امثالهم که ویووتک برای این محل ها نیز محصول خاص و دقیق طراحی و ساخته است.

در این نوع پروژه ها معمولا نیاز به ریکورد تصاویر در بازه زمانی طولانی نمیباشد. در بسیاری از موارد بهتر است که مانیتور دوربین در معرض دید مشتریان قرار بگیرد و در بسیاری از موارد این عمل اشتباه بزرگیست.