Search
Close this search box.

Almaseasia

فهرست محتوا

راه حل هایی برای دوربین مداربسته مراکز خدمات درمانی

سیستم های نظارت تصویری در مراکز بهداشتی برای مراقبت از بیماران و کارکنان با ارائه شواهد بصری برای ایمنی، امنیت، بیمه و همچنین مانیتور بیمار بسیار ضروری است. همچنین در بیمارستان ها همواره تجهیزات گران قیمت، داروهای  مخدر کنترل شده و سایر لوازمی هست که دزدان و مجرمان دوست دارند آنها را سرقت کنند. VIVOTEK راه حل هایی برای کمک به بیمارستان ها و مراکز درمانی در ایمن نگه داشتن بیماران و کارکنان و همچنین ایمن سازی محل آنها دارد.

حفاظت از دارایی های با ارزش

سیستم نظارت تصویری IP  ویوتک دسترسی افراد مناسب و کاهش سرقت داروهای مخدر با ارزش بالا، دارو و تجهیزات پزشکی گران قیمت را تضمین می کند. VIVOTEK از طریق ترکیب دوربین های با وضوح تصویر بالا و دستگاه های تشخیص چهره VIVOTEK VAST  تضمین می کند که فقط پرسنل مشخص امکان دسترسی داشته باشند. Solution های تشخیص چهره VIVOTEK VAST از بیومتریک صورت برای کنترل دسترسی استفاده می کند. VAST Face اطمینان حاصل میکند که فقط داروسازان و کارکنان مورد تایید می توانند به داروخانه دسترسی داشته باشند. تبلت تشخیص چهره FT9361-R را می توان برای اسکن چهره کارکنان و کارت های کنترل دسترسی استفاده کرد که برای امنیت بیشتر نیاز به اعتباربخشی دوگانه دارد.

 

راه حل های هوش مصنوعی

محصولات یادگیری عمیق هوش مصنوعی ویوتک(AI)، این امکان را به مراکز بهداشتی درمانی میدهد که سیستم نظارت خود را خودکار و اتوماتیک کند. الگوریتم‌های تشخیص ورود به ناحیه غیرمجاز و تشخیص عبور از خط که بر پایه هوش مصنوعی  VCA AI   هستند، ضبط شواهد ویدیویی را تضمین می‌کنند. NVR، VAST Security Station VMS و سیستم نظارت ابری Vortex که قابلیت جستجوی عمیق در آن ها فعال شده می‌توانند از متادیتاهای مشخص دوربین برای فعال کردن جستجوهای ویدیویی سریع بر اساس سن، جنسیت و رنگ لباس افراد استفاده کنند. دوربین های PTZ مجهز به Smart Tracking Advanced از تجزیه و تحلیل مبتنی بر هوش مصنوعی برای پیگیری و ردیابی افراد در حال حرکت استفاده می کنند. راه‌حل‌های VIVOTEK INSIGHT با برنامه‌های تحلیلی هوش مصنوعی شخص ثالثی کار می‌کند تا تشخیص دهد که در صورتی که بیماری به زمین افتاد بلافاصله به کارکنان هشدار می‌دهند.

 

کیفیت تصویر عالی

کیفیت تصویر عالی برای مراقبت از بیماران، به ویژه نوزادان در بخش زایمان ضروری است. دوربین‌های IP VIVOTEK با وضوح بالا تضمین می‌کنند که همیشه نظارتی دقیق روی نوزادان وجود داشته باشد. ویوتک دوربین هایی با رزولوشن حداقل p1080 تا 4K را ارائه می دهد. اکثر دوربین‌های VIVOTEK دارای قابلیت WDR Pro (بهبود کیفیت تصویر در نور با کنتراست بالا)، روشن‌کننده‌های IR (برای دید در شب)، 3DNR (کاهش نویز در نور کم) و SNV (دید در شب عالی) برای اطمینان از بهترین کیفیت تصویر در تماشای زنده و هم تصاویر ضبط شده میباشد.

تنوع در انتخاب دوربین ها

VIVOTEK مجموعه گسترده ای از دوربین های شبکه را برای ایمن کردن امکانات مراقبت های بهداشتی ارائه می دهد. ویوتک نه تنها دوربین‌هایی متناسب با محیط‌های داخلی و خارجی دارد، بلکه Solutionهایی را که مختص خدمات درمانی طراحی شده‌ نیز ارائه میدهد. دوربین های LPR را می توان در کنار سیستم های پرداخت پارکینگ بیمارستان ها مورد استفاده قرار داد. دوربین مداربسته Speed ​​Dome و multi-sensor برای نظارت بر پارکینگ بیمارستان عالی است. دوربین IP مدل FishEye 360 درجه برای نظارت اتاق انتظار و لابی ارائه گزینه مناسبی است. مجموعه دوربین‌های پانورامای 180 درجه نیز برای پوشش راهروها و محیط داروخانه عالی هستند. همچنین می‌توان یک بلندگوی صوتی شبکه را با دوربین‌ها Pair کرد و خروجی بخش اورژانس را مانیتور کرده و در صورت ورود اورژانسی بیمار به همه به صورت صوتی اطلاع‌رسانی کند.

Solution حرفه ای ضبط

تاسیسات خدمات درمانی نیازمند Solution های قابل اعتمادی برای ضبط است تا از مدارک تصویری مهم حفاظت کند.  NVR های سری NR ویوتک بر اساس عملکرد قدرتمند پردازنده های اینتل ساخته شده اند. این NVR ها به شکل  32 کانال و 64 کانال، با 8 برابر هارد دیسک قابل تعویض، برای پشتیبانی از بیمارستان ها در هر اندازه ارائه می شوند. NVR های سری NR مجهز به VAST 2 CMS است که به طور کامل با تمام محصولات VIVOTEK یکپارچه شده است.